Subject: Kiili vallas, Priidu DP taristu tehnilised tingimused-Transpordiamet
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 12:33:50 +0200

Tere,

Tegeleme vastavalt Kiili vallas, Vaela külas Priidu kinnistu (katastritunnus 
30401:001:0846) ja lähiala kinnistu kehtestatud detailplaneeringule, teede 
ja tehnovõrkude projekteerimisega.

Palume väljastada uued tehnilised tingimused projekteerimiseks, mis 
sisaldaks tingimusi ka kirjas

viidatud ristumiskoha kohta:

Ristumiskoha puhul tuleb taotleda EhS § 99 lg 3 alusel Transpordiametilt 
nõuded ristumiskoha projekti koostamiseks.

Manusesse on lisatud planeeringu ala põhijoonis, DP kooskõlastus 
Transpordiameti poolt ja valla poolt kinnituskiri planeeringu kehtestamise 
kohta.

Küsimuste tekkimisel, palume ühendust võtta.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku> 
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>